Typist då..

Hejsan! Fy bubblan så kasst jag mår.. Vaknade i morse med jordens huvudvärk & halsont.. Halsen svider & att svälja mitt saliv är en pina.. "/ kroppen gör ont även den..

Men det är bara att trycka i sig Ipren & köra på.. Ikväll är det jobb som gäller & barnen kräver ju en del uppmärksamhet.. ;) idag har jag & Noel satt upp adventspyntet & pimpat årets adventsljusstake! :)

Så otroligt mysigt med jul! Har julkänsla redan! Tack för att det kom snö till första advent! :)

Lycka att se glädjen i barnens ögon igår när vi gick till skolan. :) ❤

Nä känner att jag måste fylla på med Ipren..

Ha en fin fredag! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men fy. Ta det lugnt gumman och stanna hemma om du är sjuk. Inte bra att vara ute och flänga som du gör på jobberbjudande om du mår så. Krya på dig snabbt. Kram!!

2012-12-01 @ 00:07:26
URL: http://camorr.blogg.se
Postat av: Camilla

*gör på jobbet.
Skitgrejer på telefonen :)

2012-12-01 @ 00:08:37
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0