Full fart!

Hellu lu!! Lördag, underbara lördag!

Idag vaknade barnen kl 7, vilket är ok för mig som går upp 5 varje morgon annars! Gick upp & mös framför tv:n ett tag innan jag donade med mys frukost.. Martin kom ner efter en liten stund & gjorde varm choklad oxå. :)

Vi käkade & grabbarna gick sen ut & lekte medan vi tjejer bakade kladdkaka! ;)

For sen till Conny & Liam & lekte, åt lunch & fikade! Mycket mysigt! Fick med mig lite lampor hem då min bror blivit en, ja vad ska man säga? Bohem? ;) dom var för moderna för honom helt enkelt! :)

Vidare med Noel till barnvakt då våra barn måste få vara ifrån varann en sväng, dom bråkar & slåss konstant!

Båda tycker det är skönt! Noel är nog den som är mest nöjd! ;)

Ska på middag idag hos nyfunna vänner! Linas klasskompis föräldrar! Mycket roligt ska det bli!

Nu ska jag duscha & sminka mig lite, se om jag hittar nåt snyggt att ta på mig!

Hoppas er lördag kväll blir kanon!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Han har blivit en...bohem. Haha!! Hoppas helgen varit till belåtenhet förrutom dagens incident.

Kraam

2012-10-14 @ 21:39:33
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0