Kvällsjobb på en lördag!

Hej hej! Lördag... Dags för kvällsjobb som det är varannan lördag.. Jag kan tycka att jag har bättre helger nu än innan.. Jag har hela dagen idag att vara med min familj, sova lite längre, träna & kanske hitta på nåt kul!

Men kvällen tillbringas på jobb fram till 22. Jag jobbar i & för sig med 2 toppen tjejer & vi har roligt när vi jobbar..

Man kan väl inte få allt här i livet, jag jobbar ju inte kvällar i veckorna & på så sätt är det ju kanon!

Men jag kan inte sticka under stolen med att jag skulle vilja jobba måndag till fredag & var ledig alla röda dagar & helger.. Kanske kommer, nu får jag allt vara nöjd med det jag har nu.. ;)

Bjuder på en bild på barnen från Leo's igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0