Ledig dag

Idag har jag & Noel vart lediga.. Men dagen har tyvärr inte vart helt bra, jag har massa hjärnspöken som beter sig illa just nu.. Vart lite ledsen till & från & hunnit gråta mellan utbrotten..

Har iaf bakat kanelbullar! Noel ville baka , han tröttnade ganska omgående, så jag fick slutföra det! I ärlighetens namn så ogillar jag att baka bullar.. Men vad gör man inte? ;) någongång ibland kan man offra sig! :)

Jag & Noel har vart barnvakt åt lilla Liam 3 veckor.. Gick superbra, vilken mysig liiiten bebis! :) Noel vill "ha sån" ;)

Lina har haft en kompis här sen jag hämtade dom vid 13. Dom leker så fint & man märker knappt av dom. :) dom kom ner & käkade lite bullar, sen försvann dom igen! :)

Dagen slutade bra iaf.. Eller den vart bra när Martin kom hem! Min stöttepelare här i livet! Galet vad jag älskar denna man!

Imorgon börjar jag 15.45. Så jag & Noel ska hänga på dagen! Vara ute hela dagen & bara njuta av solen! För jag tror på vädergudarna & vad dom lovat! :)

Många läsare jag har.. Vilka är ni okända? Spännande det skulle vara att få reda på. :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det där känns lite trist ibland och ibland bryr jag mig inte - att vissa dagar ha över 50 läsare men jag vet vilka typ 4 är :)

Tycker inte heller om att baka bullar. Evighetsjobb och massa disk efter. Vad gör man inte för kidsen ;)

2012-10-05 @ 08:07:13
URL: http://camorr.blogg.se
Postat av: Josefin

Jag hatar att baka bullar, det är så jävla tråkigt! Men som du säger, vad gör man inte? :) Tycker egentligen inte att det är speciellt gott heller.. *gnäll gnäll*.. Hoppas du mår bättre idag! Man har jobbiga dagar ibland.. Kramar

2012-10-05 @ 08:20:56
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0