Promenad

Skönt det är att röra sig! Jag älskar att gå ut & gå när det är lite kyla & det biter lite i kinderna.. När det är för kallt är det obehagligt, men idag var det toppen! :)

Mitt tålamod fick sig en törn idag.. Barnen hetsar upp varann nåt så grymt ibland & verkligen blir så osams eller så emot mig, tillsammans.. Fattar inte ibland..

Så Martin hann knappt komma innanför dörren innan jag var ute! Ny tankad med ny energi & massa nytt tålamod! Det var så skönt!

Nu ligger barnen! Så nu blir det soffhäng & tidigt i säng! Jag är trött, men dagen har varit kalas bra! Träffa Camilla skulle jag vilja göra oftare, helt klart! Tack för idag babe!

Imorgon är det en halvdag med jobbarkompisarna! Ska bli riktigt kul, undra hur jag ska lägga upp min presentation?

Ha en fin kväll folket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0