Sikken tur!

Hejsan! Inget regn på hela dagen.. Visst nåt litet dugg kanske, men slapp undan det himla bra idag! Massa tur!

Har gått bra idag! Slutade lite tidigare då vi skulle på utvecklingssamtal med Lina & hennes goa fröken. Ja man kan inte bli annat än stolt, hon hade så mycket bra att säga om vår fina tjej! Nyfiken på att vilja lära sig! Så härligt!

Jag blir så där härligt stolt, ögonen fylls med tårar & jag får verkligen kämpa emot för att inte börja böla på plats.. Ser på vår fina dotter & undrar vart alla år har tagit vägen? Hon är STOR nu! Hon går i ETTAN!! Mitt älskade hjärta!!

Just nu är hon på ridskola, jag & Noel myser till en film & han knaprar på lite popcorn! :) min fina kille!

Undra vad han & jag ska hitta på på torsdag när vi är lediga.. Skulle vilja göra nåt skoj.. :)

Nä ska krama honom nu. Han är lite extra gnällig.. Hoppas bara på extra trött.. Inte nå mer sjuka tack!

En bild på Lina, tand efter Tand ramlar ur munnen på henne.. En stor uppe är lös & helt sne.. ;)

På återseende! :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Du SKA vara stolt.. det finns ingen härligare känsla än kärleken till sina barn. Hon verkar vara så full av liv, undrbart söt! :)

2012-10-02 @ 19:58:05
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0