Uppe med tuppen!

God morgon! Uppe & har vart uppe sen 5.45, skulle kanske kunna ligga lite längre,men avskyr att stressa på morgonen! Jag är ju inte bortskämd med att inte lämna barn så att ta det lugnt på mina jobb söndagar är guld värt!

Gårdagens kväll gick super bra, som alltid när vi jobbar! :) skillnaden att jobba på boende & hemtjänst är ju såklart att man jobbar själv, men det betyder massa ändå vem man jobbar med, vem som åker på larm & att man hjälps åt! :)

Nu ska jag klä på mig & dra iväg, längtar tills ikväll när jag får krama barnen & mannen i mitt liv!

Ha en fin söndag! :)


Kommentarer
Postat av: åsa

Läste din blogg som söndagstidning<3

2012-10-21 @ 09:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0