Lördag & saknad

Hejsan! Lördag igen! Jobbhelg för min del, kör 15.45-22.. Helt ok, fast man skulle ju gärna vara hemma hela helgen. Noel är inte pigg, har lite feber & är allmänt gnällig. Igår åt han knappt nåt & bara sa att han hade ont i magen. Imorse var han som vanligt, men nu säger han att han är sjuk & är varm.. Så vet inte vad det är med honom? Känns ju sådär & åka & jobba då.. Inte för att jag tvekar på Martin, utan att jag vill vara hemma när han är krasslig..

Igår va vi iaf på 3 års kontroll på bvc. Innan var vi på coop & handlade varpå han klämmer handen, ni vet en liten bit på handflatan i glassboxen.. Han grät såååå mycket & sååå länge, vilket jag förstår.. Så kontrollen gick ju bra, fast han helst inte sa något.. Plutten! Höjden av otur!

Men igår kväll kom ju Fred & Linda hit!! Det mina vänner, det är lycka! Vi åt mat & hade fredagsmys! Så kul att dom spontan besöker oss! Barnen var glada & vi med! Tänk vad man saknar dom.. Det blir ännu värre när man träffat dom, då blir saknaden så stor, & man bara längtar tills nästa gång vi ses! Men kul var det att ha dom här, som vanligt massa skratt!! Önskar såå att dom bodde närmre oss! Våra fina älsklingar! ❤

Nu ska jag mysa med mina hjärtan & fundera ut vad man ska göra med framtiden.. Berättar när jag kommit på en lösning!

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0