Morgonstund!

Goood morgon! Pigg & vaken & ja jag är pigg faktiskt! Gick & la mig 21.30 igår, löste lite korsord & sen somnade jag..

Jobbar idag & är ledig imorgon efter helg! Noel ska vara hemma med Martin idag & så är han hemma imorgon med mig såklart!

Så på onsdag kan vi ju hoppas på att han är fit for fight igen! :) han är feberfri, ingen snornäsa & ingen hosta.. Han har blåsor i munnen & kan inte äta & är ledsen för att det gör ont.. :( "Jag kan inte äta, ont i munnen mamma" sen kommer hängläppen.. Min lilla prins!! ❤

Sitter i tystnaden & äter min frukost & tar det lugnt, är man ju inte bortskämd med direkt.. ;)

Ha en härlig måndag gott folk! Idag blir det en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0