Mycket information!

Hejsan! OMG! Min hjärna är full av information & ännu mer finns det att lära.. Jag känner mig helt paj!

Idag kom lixom verkligheten till mig.. Jag stannade upp & kom på att jag har klippt ännu ett band med Västerås.. Min hemstad.. Först flytten såklart! Sen byte av jobb.. Emellan detta så har man glidit ifrån vänner som man trodde var ens vänner, sedan vi flyttat.. Vi har kvar vänner i Västerås, helt klart dom äkta vännerna & jag är så glad att just dom finns kvar i vårt liv! Att det inte är något problem med att vi flyttat & det går att hälsa på oss fast vi bor här.. Sånt märker man ganska fort, vilka som är äkta! :)

Här i Enköping så har vi ju funnit många fina människor! :) allt blir nog bra & det ÄR bra såklart!

Ett stort kliv att byta stad & län tycker jag! :) ingenting vi ångrar, eller så, men man måste få prata om sina känslor ibland! :) byte av jobb är heller inget jag ångrar, det var nog inte en dag för tidigt! :)

Nog svamlat.. Nu mys, naturgodis & soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0