Noel sjuk!

Min lilla kille! Martin ringde 1177 idag & fick en tid till vårdcentralen.. Noel gnällde en hel del om att han hade ont på diverse ställen & framför allt i munnen.. Dregglade konstant..

Så läkaren konstaterade öroninflammation & en röd hals med blåsor i munnen.. Magvärken kunde han inte säga varför han haft den, men han skrev ut kåvepenin iaf.. För öronen & halsen!

Min lilla otursfågel.. Måtte allt vända & jag kan tycka att han lär ha byggt klart sitt immunförsvar snart.. Lider med honom så!! :(

Själv har jag jobbat kväll, har gått kanonbra! Lite ensamt bara att jobba i hemtjänsten, har inte så många att prata med, förrutom brukarna då såklart.. Ja ni hajar väl. :)

Nu ska jag studsa in i duschen & sen sova! Dags att börja kl 7 imorgon igen! :)

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kryapåsigkramtillnoel<3

2012-09-22 @ 23:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0