Så är det!


"Du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort
Du får passa dig som satan
men jag glömmer aldrig bort vad du
aldrig bort vad du gjort
aldrig bort vad du gjort
vad du gjort
nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort"

Att jag fortfarande vrider & vänder på saker & ting, kan bero på att jag saknar en förklaring på vad som hände, varför du krossade mig totalt & varför just du gjorde detta?!?

Jag kommer aldrig glömma tiden med dig, aldrig! Alla minnen, alla skratt, gråt, djupa samtal, ännu mera minnen, alla tokigheter & alla roligheter!! Du fattas mig totalt & det gör ont i hela mig utan dig i mitt liv! Du var lixom en del av mig & kommer nog alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!! En plats ingen annan kan ta..

Usch så sentimental jag vart, jag vet att livet måste gå vidare.. Utan dig!


Kommentarer
Postat av: Camilla Dahlstedt

Kram!

2012-09-28 @ 13:46:32
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0