Tjoho!

Idag är det äntligen fredag!! :) som jag eller snarare vi har längtat! Otroligt underbart!

Jag har mått fysiskt dåligt i 2 dagar nu.. Hade nog lite feber igår.. Har även lidit av en extrem trötthet i 14 dagar.. Vet nu att det är mina p-piller som gör att jag mår så.. Vart nära att somna när jag kört bil.. Gråtit för att jag har vart så trött! Obeskrivligt!

Jag känner att det inte går att "ge det en chans" kan inte lida längre.. Min familj blir ju drabbad oxå..

Så bara inse att jag är överkänslig för hormoner & vi får köra "safe" ;)

Nu ska vi dra till dagis! Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vet inte om det hjälper dig, men det var lika för mej med p-piller. Mådde piss och ingen familj orkar det i 3 månader. Testade hormonspiral - och vips, mådde hur bra som helst. Kan varmt rekommendera det!

2012-09-17 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0