Bra dag!

Idag är det en bra dag! Ledig med min fina kille! Fick nog jordens bästa start på dagen idag. Noel vaknade 5.. Han gick & kissade & sen mös han ner sig hos mig. Han somnade om på en gång men jag var så pigg. Sovit 21-05 så ja inte konstigt kanske.:) Gick ner till Martin som satt & käkade frukost. Vi la oss i soffan under filten & slog på Nyhetsmorgon! :) mys faktor! :)

När han åkt till jobbet så gjorde jag frukost & åt det framför tv:n! Otroligt bra start & skönt! Barnen vaknade 6.45 & var pigga & glada! :) gjorde grötfrukost åt dom.

Lämnade Lina i skolan & jag tog Noel i vagnen & tog en långpromenad! Noel var nöjd hela vägen! Tungt att köra vagnen när dom lagt på nytt grus plus att köra i alla vattenpölar för Noels skull.;)

Hemma plockade vi fram utemöblerna på framsidan & sopade bort allt grus! Städat övervåningen & hängt tvätt! Nu har i ätit lunch & Noel kikar på film! Tror han är på G & bli sjuk. Han har jätte ont i halsen stackarn! :(

Titta lite på film med honom nu! Sen hämta Lina igen!

Idag skulle min mormor fylla 77 år! Lina tände ljus för henne i morse & vi pratade om min mormor & dom lyssnade med stora öron! Min fina mormor.. Gått 12 år sen nu gick bort i sommar.. Saknar dig så & jag hoppas att du gör din goda choklad tårta & äter den tillsammans med morfar! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0