Husvagnsliv

Tjoho! Ligger i husvagnen nu. Barnen sover & Martin försöker få in kanalerna på TV:n.. Lugnt & skönt har vi det! Inga galna grannar som gapar & skriker! Ljuvligt! ☺ Njuter otroligt! 😃

Imorgon är det dags för jobb igen! Känns bra! Ska bli kul att träffa mina fina kollegor igen! 😃 Längtar efter dom alla!! Brukarna ska det oxå bli kul att träffa.. Såklart!

Sen är det ut hit igen! Mysigt!

Noel & jag åkte hit vid lunch tid.. Elle va med oxå! Noel badade som en galning & vi snackade lite skit! 😃 Sen när Elle åkte så gick vi promenad här omkring & kikade runt. Tills Noel doppade rumpan i vattnet.. 😉 Noel fick åka till Martin på hans jobb & jag hämtade min fina ridtjej som var på dagridläger idag! ❤

Sen hit igen & lagade mat! Vi duschade, F&f kom på besök & drack kaffe & Noel däckade! Jisses vilket ös det är i den pojken..blir helt svettig på honom, han behöver verkligen leka på dagis imorgon! Lina hjälpte mig att diska innan hon oxå somnade! ❤😃

Åhh gyllene tider! Kan inte annat än säga att det var grymt! Jisses va bra det var! Helt enkelt bäst!! Mysigt att se dom tillsammans med min livskamrat! ❤

Nej nu ska jag gå iväg & kissa & borsta tänderna!

Natti från oss i husvagnen! 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0