Lovley!

Världens bästa helg! 😃

Igår var jag ute med mina kollegor! Vi tog några öl, skrattade otroligt mycket & hade en fantastiskt trevlig kväll!! Hoppas på en lika trevlig kväll igen snart! ☺

Jag förundras fortfarande, efter snart 1 år (galet vad tiden går) på Attendo, hur bra sammanhållning man kan ha på en arbetsplats! Vi har så kul tillsammans & att gå till jobbet är lycka! Om det beror på att vi är en liten enhet eller nåt annat vet jag inte, men jag trivs med mina kollegor/vänner! Dom är guld! ❤

Idag då! Kräftskiva står på schemat! Ska bli super skoj! 😃 Lina har en kompis här nu & Noel & Martin ska ut & koppla på husvagnen!

Jag ska ut & gå! Skönt!

Ha en bra lördag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0