Sol & bad

Otroligt va skönt det är att ligga & softa på stranden! Barnen leker. Noel är i vattnet från att vi kommer till vi åker hem, med lunch & glass paus. 😉 Lina gillar att ligga på filten & värma sig..

Ganska skönt i vattnet, hade inte jag haft "den där veckan" hade jag badat idag.. 😃

Vi har bokat camping plats. På söndag ställer vi upp vagnen här i 4 nätter! 👍Ska bli jätteroligt! Blir lite mer bilåka på morgonen när barnen ska lämnas, men det gör då rakt inte något i 4 dagar, eller 3 blir det då jag börjar med ledig måndag! 😃 Blir mysiga kvällar på stranden! ❤

Igår var Ida & jag på bilbingo på klinta. Vi var otroligt nära flera gånger.. Men som Gunde säger.. Nära skjuter ingen hare.. Bättre lycka, en annan gång.. 😃 Mysigt hade vi! Härligt att snacka av sig lite! Tack vännen för det! 😘

Nu blir det glass paus.. Vi blir inte här hela dagen idag. Måste handla lite & vädret ska ju bli sämre säger dom som vet.. Imorgon blir det Leos lekland & kalas hos Anki!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0