Tatuering

Hej! Igår gjorde jag slag i saken! Jag har gått länge & velat tatuera mig.. Har vetat vart den ska sitta & vad det ska vara. Sen i måndags ringde Martin på vår 9 års dag & sa att han hade bokat tid på onsdag som kommer 😳

Jag jobbade hela dagen, stämplade ut & Sandra var en klippa som hängde med & var ett stöd, jag var så nervös! Trodde det skulle gör sjukt ont!

Vi hade skickat till tatueraren vad jag ville ha, så han hade fixat i ordning allt. Så 30 minuter senare gick jag mot bilen! Sjukt nöjd! Galet speedad & glad över att Sandra var med & gjorde allt lättare. Dom känner varann en del så stämningen var kalas! Åh jag fick foton! Tack vännen! ❤😃

Idag blir det jobb, sen shopping & sushi med Sandra! 👍 Presenter till barnen!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Galet fin babe! :)

2013-08-29 @ 13:23:55
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0