Bästa lediga dagen!

Igår var det ju ridläger med Lina. En julklapp till henne från mig. Ett mor & dotter ridläger. Vilken fantastisk dag att vara ute hela dagen! 👍 vi hade så kul, tillsammans med dom andra, som var tjejen jag rider tillsammans med & hennes dotter. 😃


Yret & Saga. Yret är en shettis & Saga en islänning 😍 så fina!


Här kommer ridläraren med Fluga som är svart vit & Eir som jag brukar rida 😍 dom båda är islänningar! 

Vi hade en fantastisk dag! Mycket skratt & det var otroligt nyttigt att rida så där mycket & länge. Bara nöta & lära sig massa saker! 😃

Hoppas på fler gånger! ☺️

Martin & Noel kom sen & hämtade oss. Dom hade varit i Västerås & sett på dinosaurie filmen i 3D & ätit lunch. Nöjda killar som kom & hämtade oss! 😉

Vi for hem & duschade för att sen åka till svärmor som fyllde år! Där var huset fullt & kusin Moa & Olle var där & dom träffar  vi sällan! Barnen var glada över att dom var där & vi med såklart! Så kul!


Lina & Moa ❤️


Noel & Olle 😉




Moa visar sina voltige kunskaper. 😃


Väldens vackraste Noel! 

En otroligt bra ledig dag! Vi kom hem vid 22. Trollen somnade ganska fort I bilen & det var bara att bära upp dom! 😃

Nu ska jag sticka iväg & jobba. Ikväll blir det fest med fina vänner & god mat! Martin, Tess, Amelia & Liam kommer! Hurra! 😃

Nu tandborstning & sen sticka mot jobbet, hoppas det flyter på.. 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0