Födelsedag!

Idag är det min födelsedag! Tänk att man överlevt sitt första år som 30 åring & börjar nu resan mot 32.. Ja jag fyller idag 31.. Hualigen! Tiden går.. Kan inte förstå.. Jag fyllde ju nyss 20?!

Nåväl! Jag fick paket på sängen imorse av mina fina barn & min man! En rattmuff & underbart vackra vinglas!
Vi åt lite mysfrulle. Jag jobbade hela dagen.. Ikväll uppvaktade f&f mig & även Elle med hennes kids kom med blommor & fikade lite! Så mysigt!

Är tacksam för alla genomärliga & goa människor jag har i mitt liv.. Ska nu bara lägga ner energi på dom som bryr sig om mig, inte några andra! Det är under såna här dagar som ens egen födelsedag, som det märks vilka som är äkta & vilka som inte är det!

Så tack alla som grattat mig! Ni är guld! ❤

Nu ska jag glo klart på efterlyst! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0