Första vab dagen

God dag! Nu så.. första vab dagen som jag är hemma nu sen jag började på attendo.. en söndag & allt.. Martin har jobbat sen 4 imorse.. lär ju inte se honom på ett tag heller.. men men.. jag & kidsen får göra det bästa av denna dag.. värst är ju att Lina är sjuk & Noel är pigg & galen som vanligt! ;) haha!
 
Jag ska gå ut & gå när min man kommer hem om det blir i rimmlig tid vill säga. :)
 
I fredags kom Fred & Linda! Vi åt mat, drack lite vin & hade en helt underbar kväll! Mysigt att ha dom här & man har lixom lust att låsa in dom när dom är här.. hur ccolt vore det inte att söka jobb & köpa ett hus på Gotland, bara göra en crazy grej.. haha.. hade vi inte haft kidsen & skola & dagis bundet, så hade vi nog bott där redan ;D
 
Igår åt vi god frukost, lekte med kidsen & löste mello kryss tillsammans, jag & Linda gick ut & gick drygt 4 km & snackade om allt mellan himmel & jord.. på em blev Lina dålig.. jag åkte & jobbade & Fred & Linda for vidare mot Västerås.. :)
 
Saknar dom redan, massa! Som vanligt.. vi har iaf lite planer ihop.. :)
 
Nu ska jag mysa med kidsen.. Jag har sååå ont i korsryggen.. mer träning så ska det nog ge med sig det med!
Hoppas er helg vart kanon! :)
 
 
 
Min tandlösa tjej! <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men vilken fin tjej! Har helt missat detta inlägg. Hon ser ut som Linus i käften. För jävlig ;) Haha!

2013-02-20 @ 13:07:57
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0