Man är ju bara människa..

Idag är det massa massa tankar som snurrar.. Jag känner att jag har tagit med mig jobbet hem & har så otroligt svårt att släppa det!

Jag vet att man inte ska ta med sig det hem.. Att lämna det där & ta upp det igen när man kommer tillbaka..

Men hallå! Jag jobbar med människor & jag, jag är oxå en människa.. Har svårt att släppa det nu, jag kan inte lämna det eller bara inte tänka på det!

Jag är kontaktperson åt 5 stycken. Det är bara dom jag går hos, dom känner mig & jag känner dom! Man blir nära, mycket mer nära än vad jag blev mina brukare i Västerås.. Det är annat med hemtjänst! Helt klart! Allt blir annat.. Har aldrig känt den här känslan förr..

Nä kryper ner bredvid katten & min Martin! Hoppas jag somnar snabbt.. Barnen är hemma nu! Älskade knallkorkar! Imorgon är jag ledig med dom! ❤

Känslan är vidrig.. Men man är ju bara människa.. "/


Kommentarer
Postat av: elin

Ja förstår dej å ha inte dåligt samvete för det.. de talar bara om att du e människa å bryr dej om dina medmänniskor å att du gör ett underbart å värdefullt jobb <3 kraam

2013-02-20 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0