Nackvärk & pms..

Känner mig het idag eller inte. Har en nackvärk från helvetet & pms besvär.. Blä!

Har iaf haft en ganska bra dag. Lina har vart hos sin klasskompis & lekt mellan 9-13. Jag & Noel va först & tittade på Martin när han jobbade, häftigt värre med stora maskiner! ;) sen gick vi på stan, fikade & shoppade lite. Hem åt lunch & sen lite lek ute innan vi for & hämtade syrran.. :)

Hon var inte på så bra humör, vi va iaf ute en liten stund & lekte, dom ville gå in, men jag ville vara ute i sooolen!

Gick in, degade med lera & hade lite mini spa! :D

Nu kom min älskling hem, med en varsin blombukett till oss, min fina älskling! Han är så bäst!

Nu en promenad & se om jag hittar en ny nacke någonstans..

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0