Skön dag!

Hellu! Skön dag det vart idag.. Det kände jag på mig redan imorse, att detta blir en bra dag! :D

Vid 9 gick jag ut & pw:ade & j-lar i min låda va skönt det var, skrapade ihop 7.4 km & 450 kcal fattigare! ;)

Hem & duschade, Martin gjorde pankisar till kidsen & vi åt taco rester! Sen vidare ut på en liten road tripp till Sätra brunn. Förlängde mitt presentkort & hörde oss för lite om olika paket & så. Så vi ska se vad vi hittar på, ska räkna & greja lite. Inte gratis direkt, men vore toppen kul & göra något hela familjen sådär! :)

Sen in till Västerås & skulle boka något på dagspa, men det var stängt, får åka in eller ringa in & boka något i veckan. :)

Väl hemma har vi bara slappat! Pysslat lite, kikat på film & Lina har vart ute & lekt.. Nu har vi nyss käkat kotletter, potatis & tzatziki med goood sallad till! :P

Nu blir det lite bad & soffhäng! Tidigt i säng! Det bästa är att Jag & barnen är lediga imorgon oxå! :)

Tjohej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0