Snö, snö & massa jobb!

Morrn! Nu sitter jag & dricker kaffe & lyssnar på Noel som snarkar där uppe.. Martin jobbar.. Han började 4 imorse, som igår. Han kom hem 16 igår em & åt, åkte in igen vid 17 & kom hem 21.. Snö i all ära.. Men jag hinner knappt se min man! Han har dubbel jour oxå, så hoppas att det ger med sig med snö & framför allt halkan!

Noel har kommit på att han inte ska äta middag & han ska inte sova på kvällarna.. Han kanske tar en tugga, skjuter sen bort tallriken & är mätt..
Vid nattning är han näst intill omöjlig.. Han "orkar inte sova" förstår ni.. Springer upp & gör miner åt mig & säger samtidigt som han skrattar "mamma kan inte ta mig.." otroligt söt när han står där & jag har tålamod till några gånger.. tillslut somnade han iaf, efter 1 timme & 10 minuter.. "/ jag bara grät.. Hur ska man orka? Kommer detta gå över?

Det som jag tröstar mig med är ju att det inte är varje kväll, men 5 av 7 alla gånger, när han väl somnat så sover han hela natten!

Hoppas M är hemma ikväll, får han ta nattningen av honom..

Lina däremot.. Hon är ju så stor nu, kan inte fatta att hon blir 8 år i höst, ska börja 2:an! Min prinsessa!

Ja våra fina barn, är ju verkligen lyckligt lottade som har två helt underbara barn, med underbara personligheter! Skulle inte kunna leva en dag utan dom, våra kärleksbarn! ❤

Fast tålamodet tryter ibland så älskar jag dom gränslöst mycket!

Nu ska jag göra fruktlåda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0