Att jobba i hemtjänsten..

Hellu! Jag är vrång just nu.. Liiider så hårt denna tiden i månaden.. Om ni förstår..

Har jobbat idag! Vill poängtera att jag verkligen trivs med mitt jobb & jobba ute hos mina kunder som jag lär känna mer & mer & jag trivs med dom & dom trivs med mig, tror jag iaf. ;) jag älskar verkligen att hjälpa dom & ge dom allt jag ger dom! Prata med dom & höra deras historier. :) det är guld! :)

Men jag får nu i början av min tid i hemtjänsten känna på hur det är att jobba i nästan 20 minus.. Cyklade idag & trodde påriktigt att mitt ansikte skulle ramla av. Galet kallt!!

Så baksidan av mitt jobb är helt klart vintern & kylan! Längtar till vår & sommar när man kan göra mer med kunderna.. Sitta på fik & gå långa promenader! På det viset är jobbet i hemtjänsten mer fritt!

Jag skulle nog aldrig kunna jobba inne igen.. :)

Nu ska jag till tvättstugan. :)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Skönt att höra att du trivs med ditt nya jobb Lola. jag e verkligen glad för din skull att du fick de.
Jag hoppas också att redan i år få lämna in min nyckel o börja skolan istället, det e mitt mål.... Hoppas ni har de bra, skänker en tanke till dig ibland. Kramar Tobbe B

2013-01-29 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0