Dagarna går..

Hejsan! Galet vad dagarna går hörrni! Veckorna bara rusar iväg & snart har ju för sjutton januari gått! "/

Jag är sååå trött på morgonen, på kvällarna & mitt på dagarna med ibland.. Jag saknar all karaktär & träning känns avlägset.. Jag försöker äta bra mat, men ibland så går det bara inte..

Jag går upp 5 varje morgon, äter en lugn & skön frukost, ganska lång! Dricker kaffe & hinner samtala med min make! Fixar iordning mig & M åker till jobbet. Väcker (för det mesta) barnen vid 6.25.. Dom är iaf inte svåra att få igång på morgonen. :) fixar kläder, tänder, hår, fruktlåda & allt som hör morgonen till med kidsen! Väskorna packar vi på kvällarna. Sen klä på alla lager ytterkläder, ut i bilen & lämna barnen på 2 ställen.. Det går bra, nästan varje morgon problemfritt!

Åker till jobbet & är där med nån minut marginal! Jobbar till 15.45, sen hämta ett barn, oftas Lina! M hämtar Noel! Hem & leka, göra läxor, laga mat, bada, leka lite till & sen natta barnen!

Jag tycker inte, när jag är i allt att det är jobbigt eller betungade på något sätt! Jag trivs med mitt liv & jag har nästan alla kvällar hemma med min familj! :)

Vill bara skriva ner detta för att förstå varför jag är så slut när lugnet lagt sig här hemma.. Fast ofta när dom somnat & jag har landat så vill jag väcka barnen igen. ;) skulle aldrig klara ett lugnt liv. ;)

Det bästa för mig är tiden med min familj & all kärlek jag får från barnen & Martin! Mina fina mirakel!

Nu är Martin på föräldramöte i skolan. Jag ska läsa lite saga & hoppas inte att nån av kidsen får nåt utbrott på vägen eller nåt. ;)

Snart: God natt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Dagarna springer iväg ja. Hoppas att vi kan få till en date innan Lillan föds. ;)

Man får vara trött och slut. Att ta hand om en familj är ett heltidsjobb. Karaktären kommer när du är har tid och ork och det är bara dumt att försöka tvinga fram nåt. Då tappar man suget.

Ta hand om dig och er. Kram. .

2013-01-19 @ 21:15:48
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0