Längtan!

Hej hej! Lääängtar så otroligt mycket tills Fred & Linda kommer hit.. så där galet mycket! Ska bli så mysigt! Dom är verkligen dom bästa människorna som finns!! Har alltid roligt tillsammans & det är inte många sekunder under tiden vi umgås som man inte skrattar! Saknar dom hela tiden & jag blir alldeles tårögd när jag tänker på dom.. SÅ det ska bli otroligt roligt att dom kommer & hälsar på! <3
 
 
Jag & min fina svägerska i maj när vi var på ön & hälsade på! <3
 
Annars.. jag är så trött! Inte så konstigt kanske.. uppe & väcker tuppen för att hålla igång hela hela dagen! Men så är det! :)
 
Jag ska nu fylla upp ett fotbad & kika lite på TV.. :)
 
Ha det fint folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0