Ledig dag!

Hej hej! Ledig idag & i morgon! Skönt! Noel sitter & ser på Nicke nyfiken & jag halvligger i soffan.. Trött som fasiken! Jag får ju väcka Noel varje morgon när det är dagis, men som alltid vaknar han yber tidigt bara för att han är ledig.. ;)

Har iaf inget husgöra idag.. Jag & Martin hjälptes åt att stor-städa igår kväll, hade även tvättstuga & bäddade rent. Så inget ska jag göra.. Bara slappa, leka med Noel & kika på film. :)

Lina är i skolan, så vi har vart ute en sväng & lämnat henne, men shit va kallt! Höll på för frysa.. ;) ska hämta henne vid 13, då lär jag ju klä på mig lite mera. :)

Ikväll kommer Elle, Neo & Nicky hit på tacos! Jag & Elle ska ta oss ett glas vin, då dom sover kvar hos hennes mor som bor här! Mysigt! :) skvallra lite & kidsen får leka! :)

Imorgon bär det av till pappa på kalas. Han fyller år idag & imorgon ska han firas! Min fina pappa! Är så glad att jag har honom! ❤ Grattis kära du!

Bjuder på en bild på Noel, han lagade maten igår förstår ni, min stora kille. :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så tråkigt att vi fick ställa in men bättre lycka nästa gång. :/

2013-01-11 @ 16:28:56
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0