Trött!

Idag är jag trött!! Fy bubblan så seg skallen är alltså! "/ men heja heja, jobba hela dagen idag. Behövde inte lämna kidsen idag, så här sitter jag på parkeringen vid jobbet & ska gå in snart.. Jag är här alldeles för tidigt, men jag tänkte som att jag ska lämna mina knallisar först tror jag.. :)

Kvällen igår gick.. I ett! Jag är ju van sen jag började här att det är lugnt.. Men igår var det det inte.. Men det gick vägen tillslut & jag var hemma vid 23..

Kvällen i kväll blir lugn! Somna i soffan till nån bra film tycker jag låter som en bra plan!

Nu ska jag börja knalla upp till jobbet..
Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vad du sliter vännen. Hoppas att du är ledig i helgen och får ta igen dig. Har ni mycket på jobbet eller är det bara nu?

Stor kram!

2013-01-04 @ 10:48:23
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0