3/4 har semester

Hejhej! Nu har mina älsklingar semester & jag har 5 arbetspass kvar innan jag får semester! Jag är såå trött & slut.. Känner att en förkylning ligger i min kropp & det känns som att den kan bryta ut vilken dag som helst! Men helst inte denna helg, så jag bytt den med Angelica! Ipren & Alvedon så ska det gå! 👍

Tror att jag aldrig vart så trött & behövt semester så mycket någon gång! Skillnaden är dock att jag trivs på mitt jobb & inte känner det minsta på det sättet.. Utan att jag känner att min kropp behöver vila.. I 10 månader har jag pumpat information på min nya arbetsplats & det har varit rejäla uppförsbackar varvat med en del nedför.

Så ledighet behövs, ny energi & nya tag! 😃

Igår var vi nere på power big meet & kikade bilar, åt langos, köpte sockervadd & träffade lite folk vi kände. Det var igår vi kände att våra barn börjar bli stora (läs Noel) , gick hela tiden & sprang inte iväg. 😉 Hade en supermysig kväll! Rolig folkfest helt klart! Hade jag inte jobbat kväll idag så hade vi nog åkt in idag igen! Får se till att vara ledig nästa år! Älskar power big meet!

Nä nu ska jag fixa lite här hemma.. Har precis ätit frulle!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0