Heja heja!

Jag kan garanterat skriva under på att jag aldrig känt mig så otroligt trött, slut i kropp & själ & helt, ja helt paj! Jag har aldrig längtat så mycket efter semester & ledigt! Behöver vara ledig med min familj, bara vara tillsammans & hitta på en massa roliga saker! 2 arbetspass kvar! 😁

Vi har en del planerat, en vecka i Småland t ex! 😃 Är bra sugna på att köpa tält! Vi får se helt enkelt, men Smålands resan är bokad! Sen hoppas vi såklart på en massa fina dagar, så vi kan hänga på stranden! 😊

En bra sak är, Ida är hemma på rävstigen igen! Till vår lycka! Barnen är så glada för det! Hon käkade mat med oss ikväll, vilken lycka! 😜

Nu ska jag & min kärlek se en film från netflix! ❤


Kommentarer
Postat av: Anki

En eftrelängtad semester så att säga =) Vi har också inplanerade turer med bland annat en vecka på Västkusten. Tänkte våldgästa er med vårt tält och dra upp på baksidan i samband med efterlängtad vin eller ölafton också ;-) Det vore väl nåt? Kram

2013-07-08 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0