Jobba in i det sista!

Nu så.. Dags att jobba nonstop tills jag går på semester nästa onsdag.. Skulle egentligen jobba helgen nästa helg, alltså gå av söndag kväll.. Men har så snälla kollegor som byter med mig! Så fick även bort fredagen & jobbar onsdagen istället.. Känns tungt nu, men det ska bli otroligt skönt att gå nästa onsdag & få 4 1/2 veckas ledigt! 😃

Gårdagens lediga dag var mysig! Vi började med ögon doktorn, åkte sen & matade ankorna & fikade lite där. Sen åkte vi & hälsade på Elle, barnen lekte & jag drack en kopp kaffe. Därifrån fick vi med oss Nicky! Vi åkte hem hit & lekte, sen in till stan & lekte i skolparken & hade en mysig eftermiddag.

Sen hem & laga mat, pyssla lite & ett joggning pass..haha! Trodde jag skulle avlida.. Svetten sprutade, men jag klarade det, det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå! 😃

Nu börjar barnen vakna! Ha en fin dag folket! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Usch för att jobba så, men det kan vara skönt när man vet att snart ska jag få vara ledig och mer ledighet tackar man inte nej till även om man får kämpa innan den kommer.

Hoppas du får en bra dag på jobbet ialla fall!

Kram

2013-07-02 @ 08:08:08
URL: http://minframtidmedminfamilj.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0