Jobb helg!

Hellu! Jobbhelg dax igen.. Tycker man inte gör annat än jobbar dessa helger.. Jag har lunchrast just nu.. Brukar jobba kväll på lördagarna men bytte med en kollega, så kör dag pass hela helgen, det är skönt det! :) nu vågar man hoppas på var tredje helg oxå då det kanske verkar bli så tills schemat ska göras om nu.. :)

Känns bra! Håll tummarna för mig nu! :)

Annars.. Veckorna rullar på.. Noel har haft krupp hosta i natt.. Han är förkyld,men inte dålig annars.. Min plutt! Lina har äntligen gått i skolan i veckan & hon är så glad för det! Nu vill vi ha vår & sommar & inga mer sjukdomar!! :)

Igår var jag & Martin lediga. Noel var med hemma & Lina gick i skolan. Jag & grabbarna var på ikea & shoppade lite. Noel var i lekrummet.. Min stora kille! :)
På em delade vi på oss, pojkarna drog till badhuset & jag & Lina åkte till Elin & hennes barn & lekte. Sååå mysigt! :)

Nähä dags att jobba..

Hoppas er lördag blir bra & att ni njuter i solen.. Jag ska ta en brukare på promenad på em så man får lite solstrålar på sig..

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0