Mysig dag!

Hallo! Haft en ledig måndag efter ledig helg! Såå skönt! Nu jobb i 2 dagar, sen ledig 1 innan jag jobbar helgen! :) helt ok vecka.. Men som sagt skulle kunna slippa helg jobb, helt klart! Men men..

Idag var jag iaf ledig, med min sistfödda! Vi lämnade syrran i skolan & åkte & badade i vässan! Tänkte bada i stan men det öppnade inte förrän kl 12.. Men gick bra att ta en bil tur oxå. Var super mysigt iaf att bada med Noel! Han är sååå duktig!! Badade i 2 timmar, sen lite dusch & bastu innan vi åkte hem & käkade lunch! Hämtade Lina i skolan & hem & lekte ett par timmar med Elin & hennes barn!! :)

Jag gjorde raggmunk, satan va gott! Sen drog jag & Lina till ridskolan & att se henne rida är så häftigt, hon är verkligen såå bäst! Stolt mamma!

Jag är stolt över mina två gryn!! Börjar bli så stora båda två! Älskar dom små liven så otroligt mycket!! Underbara barn, vad skulle jag göra utan er? Saknar dom när jag jobbar & t o m när dom sover.. Vill bara krama dom! Fast dom kan få min bägare att rinna över så är dom det bästa jag har! Har haft kvalitets tid med båda två idag! Häärligt! :D

Nu kan jag även berätta att jag är trött ikväll! Inte så jättekonstigt kanske, har hållit igång sen 6.30! :)

Så nu, god natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0