Noel sjuk..

Hej hej.. nu är min lilla plutt bebis sjuk igen.. han har krupp hosta, lite smått med astma, inte så att vi behöver söka vård, än.. han hostar tills han kräks & anstränga sig är bara att glömma för min lilla kille! Hostar som bara den då..
:( Martin blir hemma imorgon, jag är ledig på tisdag & sen så hoppas vi att han är fit for fight igen! Han är ju pigg annars, ingen feber, lite förkyld bara.. Han är rolig när jag pussar på honom & kramar honom & säger: "Stackars min lilla bebis kille som är sjuk.." "Men mamma jag är inte huuuk, jag är ingen bebis, jag är hårdrockskille.." ;) Finaste killen! <3
 
Jobbhelgen har gått himla bra, som vanligt. Jobbar med underbara tjejer, & inget skulle ju gå utan dom.. så fantastiska! Tycker verkligen om hela bunten!! :)Men jag kan inte sticka under stolen med att jag saknar mina kollegor från Västerås, måste verkligen snart ses på en kväll hemma hos Gunilla! Ja det måste styras upp pronto! :D
 
Det slog mig nu att jag måste bli bättre med att ta kort.. tar med iPhonen, men inte mycket.. mer kort i bloggen! Ja! Slog även mig att jag vill träffa Camilla & hennes familj & med den nya lilla familjemedlemmen! :) Hoppas på det snart.. om alla kan bli friska till höger & vänster snart!
 
Ge oss vår nu, bort med all is & snö.. är så less på skiten.. På vissa ställen här i stan så är det spåriga isgator så jobb bilen skrapar i när man kör där.. BLÄ!!
 
Ne dags för dusch & säng, hoppas på en natt utan hosta & kräkor, behöver sova..Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0