Bästa helgen!

Hej hej! Bästa helgen denna helg! På mycket länge! :)

Helgen började i fredags med grillparty hos Ida & Kristoffer tillsammans med Elle, Peter + 2 barn, Henkan & Virre + 1 barn. :) våra barn var med farmor här hemma. :) vi hade en otroligt trevlig kväll! Mycket skratt & god mat & gott dricka! ;) får vi göra om! :)

Igår packade vi in oss i bilen & åkte till Gnesta & min far! Vi firade min farfar som fyllt 75 år! Grillade, lekte med barnen & hade det lugnt & skönt! Vart en massa sol, härligt! :) vi åkte hem vid 21 & barnen somnade i bilen! :)

Idag är det ju som vi alla vet mors dag! Jag fick skönsång på sängen, lotter & blommor. En härlig frukost i solen! Min underbara familj! Barnen lekte med grannarna & sen drog vi på vårmarknad vid mälby gården! Tittade lite & lyssnade på linas musik lärare som även är trubadur! :) mysigt! :)
Sen ut på landet & fira f & f. Både födelsedag för farfar & morsdag! :)
Käkade tacos & lekte järnet!

Lina har en kille! Hon är kär & han med! :) hon avslöjade att dom "pussats långtradare idag.. " ;) söta! Båda fnittrar & leker massor! ;)

Nu ska jag sova! Jobb imorgon igen! :) jag är helt slut, men otroligt nöjd med helgen! Glada barn & glada föräldrar, vi har bara varit & haft det kanon! Lovley!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0