Freeedag!!

Äntligen fredag!! Det känns i hela kroppen att jag har jobbat 5 dagar i sträck! Inget jag har något emot då jag vill vara ledig på helgerna! På nya schemat har jag bara en vecka som jag har 5 dagar i sträck. Skönt!

Längtar tills jag kommer hem idag! ;) barnen har klämdag & ska åka hem till f & f & sova tills imorgon. Dom kommer hit innan jag åker till jobbet. Jag & Martin ska bara ta det lugnt, sova & mysa! :) grilla lite ikväll blir det nog! Mums!

Imorgon drar jag till Åland på en dagstripp tillsammans med Lina & svärmor. Äta god mat & shoppa i taxfreen! :) najs!! :) tjejmys som Lina säger! Såklart! ;)

På söndag är det koutsläpp! Äntligen ska vi åka på det! Det ska bli superkul! :)

Nu ska jag dricka mitt kaffe & hänga med Lina. Noel sover han! Blir han inte störd så har han ärvt mina gener med sovandet. Lina har ärvt efter sin far då hon mer än ofta vaknar tidigt,idag 4.30.. ;)

Ha en fin dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0