Kvalitetstid med Lina

Hej hej! Idag har jag vart inne & jobbat lite extra.. Har blivit lite extra denna månad & det är ju bra för semester kassan om inte annat.. :) efter jobb så storhandlade jag & hämtade sen hem min fina Lina! Noel åkte till f & f imorse & sover kvar där & myser med dom bästa! Han har redan tagit sitt första dopp i sjön i dag! Min kille! :)

Lina, jag & Martin har haft kvalitetstid idag! Jag köpte med jordgubbar & vattenmelon hem som vi mumsade på altan i skuggan, sen kom Martin hem & vi åkte in till max & åt middag där.. Sen vidare till ridskolan & Lina red på & var duktig som vanligt! :)

Sen förbi maxi på vägen hem, köpte glass & en liten leksak. :) mysigt! :)

Behöver detta med ett barn ibland, nästa gång är det Noels tur ju! :)
Älskade små liv! ❤

Nu är det jobb resten av veckan & veckan avrundas med party! :)

Nu blir det film! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0