Back on track

Hej! Tillbaka på jobb efter 4 dagars ledighet.. Gick ju som jag förväntat mig! 😉 

Ledigheten har varit välbehövlig! För mig, men man märker på Noel att han behöver gå på dagis.. Inget jag tänker predika om här, men jag känner min son! 😃

Igår hade vi en dag med Elle igen! Så mysigt!! Älskar att umgås med henne & ha sällskap av henne! Mysiga kvinna! ❤️



Vi lunchade på Max, vilket var Noels önskemål & vad gör man inte för sin son. 😜

Senare hämtade vi hem syrran. Hade en mysig eftermiddag tillsammans med barnen! Lekte lite i lekparken vid skolan & hade picnic hemma på vardagsrumsgolvet 😃




Fick låna en bok av Elle. Nu jäklar ska här läsas på kvällarna! 👍


På kvällen var Lina & jag på ridskola! Jätteroligt & Lina hade verkligen skoj & så kul & se henne! Perfekt kväll! ❤️


Väl hemma & kidsen sov så blev det soffan & chips! Istället för promenad 😜

Nu ska jag byta om, min tur att rida!👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0