Bra dag!

Min lediga dag lider mot sitt slut & jag sitter som en stök i soffan! Jag har ingen ork, är såååå trött!! Denna jobbhelg har varit ganska dryg, men överlevde den gjorde jag, tack vare toppen kollegor! Som alltid!!

Idag har jag haft en bra ledig dag! Jag & Noel lämnade Lina i skolan. Vi traskade, som vanligt känns det som, hem till Elle & hängde där med henne! ❤️ Blev även bjudna på god lunch! Tack igen för idag raring! Såå mysigt!!




Noel blir så lugn när vi umgås med Elle.. Hon är ju lugnet själv. Så inte så konstigt! Fina vännen! 😘

När Lina slutade skolan åkte vi till Leos lekland. Jag har lovat barnen länge & idag passade det kanon, då jag var ledig & det inte är nån ridning denna vecka. Dom fick presentkort av kusinerna i Ransta när dom fyllde, så det var ju toppen! 😃 





Svårt att få bra bild på rörliga barn. 😉 men kul hade vi & det var mysigt att göra nåt kul tillsammans med mina älskade ungar! ❤️

Kom hem lite efter fyra. Gjorde kålpudding till middag! Smaskigt! 😜
Sen åkte jag & Lina in till stan & handlade & hämtade ut paket, beställt nya jogging/promenad skor! En chansning att beställa, men dom var som gjutna för mig! Dom andra var så slut! Inte konstigt kanske 😉

Snygga tycker jag! 👍 imorgon ska jag ut & testa dom! 😃

Nä ska ta mig en varm dusch & sen se på tv. Barnen somnade för en stund sen! Hoppas på en bra vecka på jobbet.. Känner inte för mer motgångar..

Tjing!


Matade ankor igår innan jag jobbade mitt andra pass ❤️ Mina älskade barn! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0