Fredagskväll

Hejsan hej! Fredagskväll.. Känner mig lagom på banan.. PMS:ig så det räcker för hela Enköpings befolkning antar jag.. Men bara att köra! Jobbade 12-22 igår, dag pass idag & imorn & sen delad tur på söndag. Så på måndag är jag ledig! Känns bra att jobba & lägga tankar på annat, när min PMS är som värst!

Fy fan så jag kan må.. Att ständigt hålla tillbaka tårar, räkna till 10, tusentals gånger & det hemska trycket jag har i brösten ska jag inte tala om! Måste ringa till gyn! 😕 inte meningen att man ska må så här alltså! 

Är så glad över att min älskade make är så förstående! Finns här, stöttar mig & kramar mig när jag gråter! Tar emot mig när jag faller & kramar mig ännu mer! Torkar mina tårar & är en klippa! En man med det största hjärtat & det finaste tålamodet! ❤️ Tack hjärtat!! 

Sen har man ju sina vackra barn! Utan deras värme & kärlek skulle man ju inte klara sig länge! Älskade ungar, älskade familj! Jag är galet lyckligt lottad! ❤️


Mina fina! ❤️


Min fina lilla tjej! När blev hon så stor? ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0