Noel besiktning

Idag har Noel gått igenom sin 4 årskontroll. Känns skönt att ha den gjord.. Vet inte varför jag har varit lite nervös inför den.. Känns skönt att ha varit där iaf & att prata med BVC sköterskan.. Ibland känner man sig som föräldrar så ensamma om saker & ting.. Noel följer iaf sina kurvor fint! Han är en stor kille & har varit sen han föddes! Mer att älska! ❤️ Han är så smart! Så klok & så duktig! Fina ungen! Synen & hörseln var utan anmärkning oxå! 😃



I väntrummet 

Sen vidare till tandläkaren. Där blev jag stolt! Galet vad duktig han var där! Gjorde som tandläkaren sa till honom & gapade & svarade på hennes frågor. Han ljög dock när hon frågade vad han brukar dricka: Cola! Utbrister han.. Varpå jag, som är sååå emot Cola, protesterar.. Han garvar & säger då: nä jag dricker vatten, bubbelvatten eller mjölk. 
Som att han visste vad han INTE skulle säga.. 😉

Inga tandtroll iaf! 👍


Fina!

Väl hemma bjöd vi över Elle på lunch & lite lek! 😃







Trevligt som vanligt! Lina har jag knappt sett röken av sen hon kom hem från skolan! Hon gick hem själv!! 😃❤️ Första gången & hon var sååå stolt! 😘

Nu ska jag tvätta av  Noel som badar, sen kommer det lite gäster! 👍

Trevlig kväll! 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0