Fantastiskt dygn med våra fina!

Gokväll! Ligger i soffan med Lina, vi lyssnar på Ronja Rövardotter berättelsen på stereon! Supermysigt! 😃❤️

Ligger här &  är så glad efter ett mysigt dygn med Anki, Daniel, Neo & Eira! Dom kom igår vid 18 tiden. Vi åt tacos, drack gott, skrattade & hade otroligt roligt! Vi lekte dans paus med barnen & senare hade vi spelkväll! 😃🍷




Här dansas det, vi blev alla svettiga! 😜


Daniel & Martin 😘


Jag & Anki, fina vännen! ❤️


Vi spelade spel, skulle rita ord: detta är manboobs 😂😂

Vid 1 kom vi vuxna i säng. Efter en toppen kväll! Tänk att ha såna äkta vänner! Som man kan vara sig själv med & som man alltid har roligt tillsammans med! 😃

Imorse fick vi ligga i sängen till 9, vilket inte har hänt på år! Skönt! Men hade vin skalle.. Efter en bamse frukost så gick vi ut till ett ställe här i hummelsta, där det är gamla Borg rester.. Super häftigt! 😃


Anki lär barnen allt hon kan. 😉


Lina sitter på "borgresterna" ❤️


Ser ni?

Efter lunch & efter våra gäster hade åkt hem så åkte vi & hämtade Noel som hade haft ett mysigt dygn hos farmor & farfar! 😃


Nu ska jag lyssna klart på Ronja med Lina! Imorgon ska vi gå till borgen & skogen igen! Noel vill ju dit! 😉

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Myspys! Saknar dig jag med ju!!

Svar: Åh jag saknar sig, men snart ses vi babe! Hurra! ❤️
carolalola

2013-10-12 @ 20:30:14
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0