Halvlek

Haha! Kan man ju kalla en onsdag.. När man ska jobba hela veckan.. Har en vecka på 6 veckor då jag jobbar mån-fre.. Fulla dagar. Är man inte van så känns det på fredagen. Men nu är det inte så att jag inte skulle kunna tänka mig att jobba så & vara ledig på helger & röda dagar! För det skulle jag! 😃 mer än gärna! 😃

Igår red jag! Jag & min ridkamrat höll på att smälla av när vi kom & skulle rida barbacka! All balans kändes som bortblåst.. Att inte ha en sadel att sitta i & stigbyglar att ha fötterna i var såå svårt! Att känna hästens rörelse & ha ryggraden i rumpan!  😅 en nackdel för mig var att jag är lång & har långa ben.. Svårt att hålla balansen när benen far iväg.. 😉 men skam den som ger sig! Jag klarade hela lektionen, utan att ramla av! Stolt åkte jag hem! 👍

När jag kom hem gick Martin ut & gick. Jag hade energi kvar & körde ett zumba pass & därefter plankan & squats! 👏 duktiga jag!  😃

Det känns i kroppen idag! Ikväll blir det en power walk! 

Nu ska jag göra mig klar. Noel är hemma med Martin idag. Lina är snart klar för fritids! 

Ha en fin onsdag! Avslutar med ett kanon citat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0