Känslorna åker bergodalbana

Go kväll! Tänk vilken dag det har varit.

Morgonen startade 5.30, lagom pigg var man.. Men bara att sparka igång dagen! Fick ligga & dra mig till lite efter 6 då barnen lekte med varann. Vid 7 åt vi frukost & sen var det bara att göra sig klara för skola & dagis. 

Lämnade barnen, tog sen en snabb promenad & tankade med lite D-vitamin.  Sen gick jag till skolan & var med på storsamlingen, lyssnade på skönsång, diktläsning & på rektorn! FN dagen & när jag satt där så kom jag ihåg att jag var där förra året med! 😃

Gick hem sen & dammsög hela huset. Laddade om med dusch & begravningskläder, lite smink & en snabb lunch.. Sen åkte jag & Ida på Tommys begravning. Jag säger inte hej då eller farväl. Jag sa vi ses igen! Begravningen var otroligt vacker! Tungt..  Oj oj vad jag kommer sakna den mannen! ❤️❤️ Vila i frid fina människa! Du är & kommer alltid att vara unik!

Jag & Ida åkte sen hem.. Lättad över att det var över & att känna att livet går vidare.. Forfarande svårt att förstå att han är borta.. Men måste jobba med att han aldrig mer kommer komma till jobbet, kommer aldrig mer se honom le! Aldrig mer! 😩 

Hämtade sen mina juveler! Fina barnen! Vi åt mat när Martin kom hem & sen drog vi till fritids på halloween pyssel kväll! Super mysigt! Älskar Linas skola, alla lärare är underbara!! Så mysigt med en liten skola. Träffa alla föräldrar & alla barn! 😃 längtar redan till julmarknaden! 😃






Som sagt! Känslorna har åkt en jäkla bergodalbana idag. Imorse så fint & fredligt, blev helt glad i kroppen! Sen en begravning som var svintung. Sen avslutas kvällen med underbara människor! Behöver jag säga att jag är trött i skallen!

Nu ska jag duscha & lägga mig i soffan & se på en serie vi kikar på på netflix! 😃 kan hända att jag somnar..

Avslutar med en bild från i somras när vi var ut & drack öl! Tommy var med, såklart! ❤️



Här är vi! Tommy i svart t-shirt! Sov gott du vackra, vi ses i en annan värld, en annan gång! 💕


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hoppas atr han är medveten om vilka fina kollegor han hade. Det är inte alla som skriver så fint om sina arbetskamrater som du gör. :)

Kram på dig min fina. Hoppas att du fått en god natts sömn och att det känns bättre idag.

2013-10-25 @ 11:12:53
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0