Tankar på ledig dag

Hej! Idag har jag varit ledig med Noel.. Killen som kan trippa på mitt tålamod & speciellt när man mår som man mår! Men han är fin & otroligt söt! Älskade unge! Jag är överlycklig att min fina man kom hem tidigare idag, att han tröstar & verkligen finns här, fast jag kan vara dum & stöta bort honom! 😔 jag älskar dig min Martin! Hela livet!

Jag & Noel lämnade Lina i skolan vid 8. Gick till Elle & drack kaffe & lekte där en liten stund. Sen lekte vi i lekparken en sväng.. Shit va kallt det var! Frös ända in i benmärgen.. 😖




Sen gick vi hem & jag kände för att göra något.. Energisk & mycket tankar. Ville sysselsätta mig med något! Så det blev en storstädning på övervåningen, inkl fönster tvätt! 👍✌️
Noel hjälpte till med saker & han tyckte det var roligt, när Lina kom hem hjälptes vi åt i hennes rum! Skönt! 

Tårarna har runnit idag.. Det gör så ont att veta att Tommy aldrig mer kommer tillbaka! Ont att veta att hans barn inte har kvar sin pappa! Tänker på hans nära & kan idag inte hålla tårarna borta! 😢 

Kommer sakna honom otroligt mycket! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0