5 sanningar

Detta visste ni inte om mig

1.
Jag är efter mina graviditeter tok känslig för hormoner i form av P-piller, spiral.. Ja ni hajjar.. 😜

2. Vi velar fram & tillbaka om vi ska ha ett tredje barn, just nu-nej! 😉

3. Jag har lätt att koppla ihop låtar med personer med hjälp av texter & minnen

4.  Jag lider av kontrollbehov & gör gärna sysslor hemma själv så jag vet att det går "rätt" till 😜

5. Jag känner mig uttittad på affären om jag köper chips & godis.. Jag tror att dom tänker; behöver hon verkligen äta det där?




Kommentarer
Postat av: Camilla

Är kortet nytt? Fin du är. Och så smaal!

Svar: Ja taget igår! Tack babe! ❤️
carolalola

2013-09-30 @ 17:12:25
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0