Fredag!!!

Tjoho! Fredag idag! Världens bästa! Ledig i 3 dagar! Ska bli så skönt! ☺️

I helgen har vi lite planer.. Som vanligt! Ikväll är barnen & jag själva hemma. Martin ska på party med jobbet! Som vanligt när pappan inte är hemma så blir det fiskbullar till middag 😋

Imorgon kommer Conny m familj & firar barnen! Åh vi ska köra Lina till Amelia, då hon ska sova över där! 👍☺️ Mysigt! Hon är så förväntansfull! 

På söndag ska jag & min kärlek åka själva till Stockholm. Spökvandring & middag i gamla stan! Tjoho! Va spännande det ska bli! 😃

Nä nu ska jag plocka fram kläder till barnen, som såklart är vakna redan! Hoppas dom sover längre imorgon! 😉

Ha en fin fredag! Jag har en rolig dag framför mig på jobbet! 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0