Jag mår skumt..

Hej! Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är & vad det är som gör att jag mår som jag mår.. Jag har huvudvärk till & från. Illamående & yrsel & allmänt seg & har ingen energi.. 😖 matt & så trött! 

Jag har hela veckan haft lite så här & trott att jag ska bli sjuk.. Men det händer lixom ingenting.. 😩 

Ligger i ett bad just nu, något jag inte gjort på månader! Skönt! Lina är hos Amelia & ska sova där, så det är bara jag & grabbarna hemma! Vi har ätit pizza & thai mat! 😋 

Blev bjudna på tacos hos Åsa & Magnus.. Men min kropp skrek vila, medan mitt hjärta ville åka.. Blev vila. Tyvärr!! Hoppas på en dejt snart!!

Fasters hjärta Liam & hans päron har varit här idag! Firat barnen, lekt & fikat! ❤️ Vi körde iväg Lina & lekte sen en sväng i en lekpark inne i stan. 

Nu ska jag inte göra mycket mer idag.. Hujedamig! 




Tjing tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0